Keski-Suomen Kemistiseura

Tapahtumia, julkaisuja ja aloitteita!
Liity jäseneksi

Kemistien seura

Keski-Suomen Kemistiseura perustettiin syksyllä 1967 ja se kuuluu Suomalaisten Kemistien Seuraan.

Seura pyrkii toimimaan yhdyssiteenä Keski-Suomen kemistien välillä järjestämällä kokouksia, esitelmätilaisuuksia, retkiä, julkaisemalla alaansa kuuluvaa tieteellistä kirjallisuutta sekä tekemään aloitteita kemian piiriin kuuluvien eri toimintojen, kuten tutkimuksen, teollisuuden, kaupan ja opetuksen edistämiseksi.

Kemistien seura

Jaakko Paasivirran nimikkorahasto

Suomalaisten Kemistien Seura ry, Suomen Kemian Seura ry, Keski-Suomen Kemistiseura ry, Bruker Biospin Scandinavia AB, SPT ry, Kemira Oyj, Jyväskylän yliopiston kemian laitos ja lukuiset yksityishenkilöt ovat tukeneet professori Jaakko Paasivirran nimikkorahaston alkupääoman keräyskampanjaa huomattavalla summalla.
Weeefiner

Toimintaamme tukevat

Kiitokset Jyväskylän yliopiston kemian laitokselle ja kannattajajäsenillemme Valmet Technologies Oy:lle, Nammo Vihtavuori Oy:lle sekä Weeefiner Oy:lle toimintamme tukemisesta!